Dissenyo estratègies de màrqueting de continguts per augmentar la visibilitat de les PIMES a internet a través de generació de continguts periòdics a blogs i plataformes de vídeo que siguin compartits en xarxes socials, newsletters i més, i així convertir-les en un referent del seu sector i augmentar el seu potencial comercial.
Contacta'mGoogle i Twitter són eines de cerca primordials per a periodistes. Com millor posicionada estigui una empresa per les paraules clau que més es cerquen del seu sector i més accessible sigui a través de xarxes, més probabilitat hi ha que la trobin i contactin l'empresa per documentar les seves notícies i fins i tot per entrevistar algun dels seus integrants. I la visibilitat als mitjans incrementa exponencialment la reputació de la marca.
El màrqueting de continguts és una forma de visibilització d'una marca que se sustenta en l'anàlisi de dades, de principi a final. Les dades permeten saber quina estratègia (tipus de continguts, etc.) seguir per assolir un objectiu en forma de volum de facturació i quina inversió serà necessària. A partir del moment en què s'inicien les accions definides d'una estratègia concreta, el tràfic de visites al web augmenta, i a mig termini, comencen a augmentar les compres o sol·licituds d'informació, que és el que realment permet establir la rendibilitat d'aquestes accions i quantificar quant costa cada client o client potencial que volguem obtenir a través d'internet.
Si t'estàs plantejant com pots obtenir més visibilitat a internet per atraure més clients, els continguts són la forma més sòlida de generar-se una reputació davant de Google perquè atorgui bones posicions a la teva web. Posa't en contacte amb mi i explica'm els teus objectius.