Màrketing de continguts

Dissenyo estratègies de màrqueting de continguts per augmentar la visibilitat de les PIMES a internet a través de generació de continguts periòdics a blogs i plataformes de vídeo que siguin compartits en xarxes socials, newsletters i més, i així convertir-les en un referent del seu sector i augmentar el seu potencial comercial.

Contacta'm

Els canals del màrqueting de continguts

Treballo amb estratègies de vendes centrades en l'atracció i retenció d'un públic objectiu molt definit amb tècniques i canals mínimament invasives.
Blogs
Els posts als blogs, si tracten de temes que generen interès, estan ben escrits i amb tècniques de posicionament, generen tràfic periòdic a un web i el situen en una millor posició a Google en la oferta dels seus productes o serveis.
Textos web
Els textos web han d'estar escrits amb vocació de servei a l'usuari, és a dir, han de ser inèdits, rellevants i útils, amb l'objectiu no tant d'impactar de forma efímera sino d'incidir en la seva opinió sobre un sector o un producte o servei.
Vídeos
Els vídeos són avui dia una de les formes més eficaces de màrqueting, ja que una imatge dona molta més informació a l'usuari que un text, i li genera més confiança. Els vídeos per a xarxes han de ser preferiblement curts, concisos i amb una producció sòbria.
Newsletters i SMS
L'enviament de campanyes de mailing massiu i SMS contribueixen a fidelitzar l'audiència si es fa de forma justificada i amb una periodicitat adequada, i la seva redacció ha de captar l'atenció per generar una interacció concreta de l'usuari.
Xarxes socials
Un enfoc exitós de màrqueting en xarxes socials no es limita a la gestió de comptes de Facebook o d'Instagram, sinó que ha d'estar aliniat amb l'objectiu de generar una comunitat d'usuaris, que no sempre és idoni o assumible per a qualsevol empresa.
Publicitat
En la major part de casos, la manera més efectiva de generar la interacció dels usuaris a la xarxa és la publicitat a xarxes socials o Google, i no pas el community management. Depenent del pressupost, el sector o l'objectiu, serà més adient una o altra.

Una tècnica per connectar amb els mitjans de comunicació

Google i Twitter són eines de cerca primordials per a periodistes. Com millor posicionada estigui una empresa per les paraules clau que més es cerquen del seu sector i més accessible sigui a través de xarxes, més probabilitat hi ha que la trobin i contactin l'empresa per documentar les seves notícies i fins i tot per entrevistar algun dels seus integrants. I la visibilitat als mitjans incrementa exponencialment la reputació de la marca.

Tècniques amb dades demostrables

Fiscalització dels resultats del màrqueting de continguts

El màrqueting de continguts és una forma de visibilització d'una marca que se sustenta en l'anàlisi de dades, de principi a final. Les dades permeten saber quina estratègia (tipus de continguts, etc.) seguir per assolir un objectiu en forma de volum de facturació i quina inversió serà necessària. A partir del moment en què s'inicien les accions definides d'una estratègia concreta, el tràfic de visites al web augmenta, i a mig termini, comencen a augmentar les compres o sol·licituds d'informació, que és el que realment permet establir la rendibilitat d'aquestes accions i quantificar quant costa cada client o client potencial que volguem obtenir a través d'internet.

Contacta'm

Si t'estàs plantejant com pots obtenir més visibilitat a internet per atraure més clients, els continguts són la forma més sòlida de generar-se una reputació davant de Google perquè atorgui bones posicions a la teva web. Posa't en contacte amb mi i explica'm els teus objectius.

El lloc web pilarcarracelas.cat, és titularitat de Sitelabs, SLU, amb CIF/NIF B66931965 i domicili a aquests efectes al C. Antonio Machado, 7, local 1, 08042, Barcelona. El lloc web pilarcarracelas.cat té com a úniques finalitats permetre el contacte entre Pilar Carracelas i els seus clients, i la d’informar dels seus serveis, activitats i especialitats. La informació que s’hi publica en cap cas constitueix un mitjà d’assessorament i la seva utilització és responsabilitat exclusiva de l’usuari. L’usuari pot visualitzar els seus continguts per a ús personal i privat, quedant prohibida la seva utilització amb finalitats comercials, la seva distribució, modificació o alteració dels continguts.Els enllaços d’aquesta pàgina poden conduir a l’usuari a altres llocs web gestionats per tercers. Pilar Carracelas no es fa responsable dels continguts de les esmentades pàgines.